close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אומנות האריזה: כך תארזו את המוצרים שלכם בצורה נכונה

מערכת שורשג ניסן, תשפא16/03/2021

תחילתו של כל תהליך משלוח של מוצר הוא באריזתו, בסגירתו בתוך המעטפת הנכונה. הבדלים בין סוג החומר, סגנון האריזה או כמות שכבות העטיפה, יכולים לבלבל ולהקשות על בחירת האריזה הנכונה עבור כל משלוח. לכן, ארזנו עבורכם מספר טיפים לאריזה נכונה

תגיות:
בין אם מדובר על שקיות צלופן, קרטונים לאריזה או קופסאות ממותגות, אריזתו של מוצר הופכת לחלק בלתי נפרד מהמוצר עצמו. העלייה בשיעורי משלוחים, בחסות האינטרנט, מביאה יותר ויותר עסקים להשקיע בעיצוב אריזה נוחה, תואמת מוצר ומסוגננת. כיצד נוכל אם כן לדעת מהי האריזה המתאימה ביותר למוצר שאנו מעוניינים לשלוח, או לקבל? איזו השפעה יש לבחירת האריזה על קבלת המוצר? וגם, האם בחירת האריזה משפיעה על היחס למוצר עצמו?

ניירות עטיפה
אל נייר העטיפה הקלאסי, הצטרפו בשנים האחרונות
סוגי ניירות שונים המציעים חווית משתמש שונה. שקיות לאריזה מנייר, חומות ואטומות, יצאו מהאופנה, ואת מקומן תפסו שקיות צלופן ובלדרות, המשמשות לתכלית שונה במעט. צלופן הוא אמנם חומר שקוף במהותו, אלא שצביעתו ומרקמו הייחודי מעניקים למוצר הארוז חזות יפה יותר, נעימה, ומיוחדת, ולכן הוא משמש בעיקר לעטיפת מוצרים מיוחדים, מתנות יום-הולדת, או לטובת אירוע מיוחד.

שקיות בלדרות הן שקיות אטומות כמו נייר רגיל, ומשמשות בעיקר לשינוע מסמכים חסויים, או מוצרים רגישים אחרים. האטימות שלהם חשובה, בשל סודיות המידע המועבר, או חשיבות השמירה על המוצר אטום עד ההגעה אל היעד.

קרטונים וקופסאות
חוץ מעטיפה בנייר – המתאימה למוצרים קטנים או קשיחים יותר – קופסאות קרטון או פלסטיק, מהוות גם הן אפשרות אריזה טובה. מוצרים הנשלחים בקופסא לרוב יהיו יוקרתיים יותר או שבירים ועדינים. קופסאות מתנה, למשל, יכולות להכיל מוצרים רגישים כמו עגילים, או מפתחות לרכב.

הקושי עם קופסאות לאריזה, הוא העלות הסביבתית הגבוה של שימוש בקרטון ופלסטיק. אלא ששימוש חוזר במוצרים שכאלו יכול לפתור הבעיה. כך, קופסא עגולה שהגיעה מלאה בשוקולדים, יכולה להחליף בקלות קופסאות תכשיטים יקרות וממותגות.

האריזה הנכונה בשבילי
האריזה הנכונה נקבעת רק ביחס למוצר. בין אם מדובר במשלוח מברק, אריזות מתנה, או מוצר חשמלי חדש – הבחירה באריזה הנכונה היא קריטית למוצר. הרעיון הוא פשוט: אם אני רוצה לשלוח מתנה לחבר, מובן שכדאי לי לבחור באריזה יפה וצבעונית שתשמח אותו, ולכן כדאי שאלך על צלופן.

אבל כיום האפשרויות רחבות עוד יותר, וניתן להזמין אריזות מעוצבות באופן אישי – מה שיהפוך את המתנה לייחודית עוד יותר. אריזה בהתאמה אישית לא רק שהופכת את המתנה לאישית, היא גם מאפשרת למתג את המוצר הנשלח, ולקשר אותו לשולח. המתנה הופכת בקלות ממש – לפרסונלית ומיוחדת.

אריזות למוצרים הן, אם כן, עולם מלא של אפשרויות. והבחירה תלויה בהעדפות שלנו, ובמסר שאותו נרצה להעביר למקבלן: האריזה מתאימה את עצמה להקשר שבו המוצר נמסר, וצובעת באור שונה את חוויה הקנייה כולה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה